onsdag 4. september 2013

canada goose parka

dustrien må være -
nemlig, som også.

Kan læres sjarm? Selvfølgelig er det mulig. Jeg tror ikke det er sjarmen
nødvendigvis medfødt egenskap. Selvfølgelig, noen mennesker finner det lettere enn
andre, men det betyr ikke at vi ikke kan lære oss hvordan å finne sjarmen
Som ligger inne. Vi kan utforske andre, evaluere seg selv, og å late
identifisere alle mennesker i virksomheten bør gjøre hvis de er ærlig prøver å
for å nå toppen av sitt yrke.

Du kan, faktisk, sjarmen av veien til toppen. Det er min oppfatning at
uten sjarm, kan du ikke gjøre det i begynnelsen i det hele tatt. Du kunne nå
et visst nivå av ansvar og suksess, men for å være den beste
enhver yrke, for å befinne seg på toppen av næringskjeden i
industrien, ser på alle de andre, er en viss sjarm absolutte
nødvendig. Husk at jeg ikke er i den setningen, bruk av ordet "nyttig
Attributt "eller" core pluss ". Jeg sa:" absolutt nødvendighet ", og jeg kan umulig
understreke at ideen om sterkere

Jeg vet, show-næringslivsledere som tror de er over begrepet
sjarm. De trenger ikke sjarmen, de tror, ​​fordi de har mulighet og
Kontakter. Derfor trenger de ikke kalle seg selv, for å bekrefte virksomheten
møtet. De trenger ikke sende gaver eller takkekort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar